Twój koszyk
W koszyku nie ma jeszcze produktów
Regulamin Sklepu Rauv Panels
1. Definicje
- Sklep: sklep internetowy usługodawcy pod adresem internetowym rauv-panels.pl
- Sprzedawca: właściciel sklepu internetowego M-Market Decoration Sp. z o.o. prowadzący działalność pod adresem: ul. Limanowskiego 129/133, 91-340 Łódź. NIP: 726 269 60 29
- Zamawiający: klient lub konsument zawierający umowę sprzedaży ze Sprzedawcą.
- Umowa sprzedaży: umowa sprzedaży zawarta między Zamawiającym i Sprzedawcą za pośrednictwem sklepu internetowego.
- Towar: produkt będący przedmiotem umowy sprzedaży.
- Konto klienta: indywidualny panel klienta po dokonaniu rejestracji i zawarciu umowy świadczenia usługi prowadzenia Konta Klienta.
- Hasło: znaki literowe, cyfrowe i specjalne wykorzystywane do zabezpieczenia dostępu do Konta Klienta w sklepie internetowym.
- Formularz rejestracji: formularz dostępny w sklepie internetowym w celu utworzenia indywidualnego Konta Klienta.
2. Postanowienia ogólne
- Warunki ogólne, zasady i sposób sprzedaży w sklepie rauv-panels.pl określa Regulamin sklepu internetowego.
- Klient zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem przed zawarciem umowy i związany z jego postanowieniami w chwili dokonania zamówienia.
- Złożenie zamówienia oznacza zgodę na wszystkie postanowienia regulaminu.
- W celu złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym oraz korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem Sklepu Internetowego, konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej.
3. Rejestracja
- Rejestracja nie jest konieczna w celu złożenia zamówienia.
- Klient może dokonać rejestracji wypełniając formularz rejestracyjny na stronie internetowej sklepu i wysłać drogą elektroniczną do Sprzedawcy.
- Sprzedawca potwierdza rejestrację po otrzymaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego drogą elektroniczną na wskazany w formularzu adres mailowy Klienta. Jest to jednoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usługi prowadzenia Konta Klienta drogą elektroniczną.
- Klient posiadający Konto Klienta ma do niego dostęp i możliwość dokonywania zmian danych podanych w trakcie rejestracji.
- Klient podaje dane osobowe dobrowolnie i wyraża zgodę na wykorzystywanie danych osobowych przez Sklep Internetowy wyłącznie w zakresie i celu potrzebnym do realizacji zamówienia.
4. Zamówienia
- Klient może składać zamówienia na produkty w Sklepie Internetowym przez 7 dni w tygodniu, przez 24 godziny. Potwierdzenia realizacji zamówienia są wysyłane w godzinach pracy administratorów Sklepu Internetowego od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 – 17.00.
- Dodanie produktów do Koszyka nie jest jednoznaczne z zamówieniem. Zamówienie zostaje przyjęte do realizacji po wypełnieniu formularza zamówienia, wybraniu formy dostawy, płatności, ceny łącznej i zaakceptowaniu zakupów poprzez przycisk „Kupuję i Płacę”.
- Klient podczas składania zamówienia jest informowany o łącznej kwocie zamówienia za wybrane produkty i dostawę oraz o wszystkich dodatkowych kosztach związanych z zamówieniem.
- Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z zawarciem Umowy Sprzedaży Towarów będących przedmiotem zamówienia.
- Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca przesyła potwierdzenie na podany przez Klienta adres mailowy.
- Realizacja zamówień jest uzależniona od dostępności produktów u producenta oraz stanów magazynowych.
- Produkty na indywidualne zamówienie Klienta, spersonalizowane, wymagają wpłaty zaliczki w kwocie 50% wartości zamówienia.
- Termin realizacji zamówienia do 14 dni roboczych.
- Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od stanu magazynowego produktu.
- Towary oznaczone *objęte stanem magazynowym, powinny być dostarczone w ciągu 7 dni, pod warunkiem, że stan magazynowy posiada wystarczającą ilość do zrealizowania zamówienia.
- Towary oznaczone *na zamówienie mogą być realizowane w terminie do 6 tygodni.
- W przypadku braku odpowiedniej ilości towarów objętych stanem magazynowym, Zamawiający zostanie poinformowany o nowym terminie dostawy.
5. Płatności
- Klient ma możliwość wyboru formy płatności za zamówiony towar:
- • Przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy: 39 2490 0005 0000 4530 4807 2774. Zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu wpłaty przez Sprzedawcę.
- • Przelew bankowy za pośrednictwem systemu Przelewy24.pl. Zamówienie zostanie zrealizowane po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu Przelewy24.pl o dokonaniu płatności przez Zamawiającego.
- Wybierając formę płatności "przelew na rachunek bankowy" klient jest zobowiązany do dokonania płatności najpóźniej dnia następnego po złożeniu zamówienia. W innym przypadku zamówienie zostanie anulowane, a Sprzedawca ma prawo do odstąpienia od umowy.
- Ceny za sprzedawane Towary w sklepie internetowym są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
- Ceny Towarów na Stronie Internetowej Sklepu nie zawierają kosztów transportu. Klient zostanie poinformowany podczas składania zamówienia i wyborze formy płatności o wszystkich dodatkowych kosztach związanych z zawarciem Umowy sprzedaży.
6. Dostawa
- Realizacja Dostawy odbywa się na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- Po wybraniu przez Zamawiającego formy transportu i formy płatności, Sprzedawca poinformuje Zamawiającego o liczbie dni roboczych potrzebnych do realizacji zamówienia i Dostawy.
- Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem wybranej formy dostawy na adres wskazany przez Zamawiającego w formularzu zamówienia.
- Klient zostaje poinformowany w dniu wysłania Towaru o nadaniu przesyłki przez Sprzedawcę.
- Klient w zależności od formy dostawy ma obowiązek sprawdzenia jakości dostarczonej przesyłki i jej zawartości. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, braku Towaru lub uszkodzenia, Klient zobowiązany jest do sporządzenia właściwego protokołu w obecności pracownika Dostawcy.
- Protokół szkody jest konieczny do rozpoczęcia procesu reklamacji u Dostawcy.
- Klient ma możliwość wyboru formy przekazania dokumentu sprzedaży w postaci paragonu lub faktury VAT. Dokument może być dołączony do przesyłki lub wysłany drogą elektroniczną. Klient zobowiązany jest do poinformowania Sprzedawcy w chwili składania Zamówienia poprzez wybranie odpowiedniego pola w formularzu zamówienia o konieczności wystawienia faktury VAT.
- W przypadku braku odbioru zamówionego Towaru przez Klienta pod wskazanym adresem Dostawy, Sprzedawca ustali z Klientem drogą elektroniczną ponowny termin i koszt Dostawy.
7. Gwarancja
- Wszystkie towary sprzedawane przez Sprzedawcą są objęte gwarancją udzieloną przez producenta bądź dystrybutora.
8. Reklamacja
- Warunkiem rozpoczęcia procedury reklamacyjnej jest przedstawienie przez Klienta oryginału dowodu zakupu, dostarczonego wraz z Towarem oraz złożenie w formie pisemnej zgłoszenia reklamacyjnego na adres Sprzedawcy. Klient jest zobowiązany do opisu zaistniałego problemu.
- Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia złożenia zgłoszenia reklamacyjnego, przedstawi swoje stanowisko dotyczące reklamowanego Towaru.
- W przypadku reklamacji należy skontaktować się ze Sprzedawcą, w celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących wysyłki reklamowanego towaru i dalszego postępowania.
- Przy uzasadnionych reklamacjach, towar uszkodzony jest naprawiany lub wymieniony na inny pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. zakończenie sprzedaży tego produktu lub wyczerpania zapasów) Sprzedawca zwróci równowartość ceny produktu lub zaoferuje inny o zgodnych parametrach i specyfikacji.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji koszty dostaw są po stronie Sprzedawcy.
9. Odstąpienie od umowy
- Zgodnie z Ustawą z dn. 30 maja 2014 r. "O prawach konsumenta" (Dz.U. z dn. 24 czerwca 2014r.), kupujący ma prawo rezygnacji z zakupu (odstąpienia od umowy zawieranej na odległość) w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny.
- W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej na odległość, Umowę uważa się za niezawartą.
- Termin na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili dostarczenia Towaru do Klienta.
- Klient, będący Konsumentem, może odstąpić od Umowy sprzedaży składając oświadczenie o odstąpieniu w formie pisemnej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy lub poprzez formularz zamieszczony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu.
- Klient jest zobowiązany niezwłocznie zwrócić towar do Sklepu, po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- Sprzedawca w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki sprawdzi stan przekazanego produktu. Towar musi być pełnowartościowy i nie wykazywać oznak zużycia oraz uszkodzeń. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będącą wynikiem dostarczenia do Sprzedawcy Towaru niepełnowartościowego.
- W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sprzedający zwróci Klientowi zapłaconą kwotę pomniejszoną o koszty realizacji zamówienia na wskazany rachunek bankowy lub za pośrednictwem wybranego systemu płatności.
- Klient będący Konsumentem ponosi koszty zwrotu Towaru.
- W przypadku zwrotu produktu nie objętego stanem magazynowym, a sprowadzonym na życzenie Klienta, lub spersonalizowanym, kwota podlegająca zwrotowi będzie pomniejszona o wpłaconą zaliczkę.
10 Ochrona danych osobowych
- Zasady ochrony Danych Osobowych znajdują się w zakładce Polityka prywatności na stronie Sklepu Internetowego rauv-panels.pl
11. Postanowienia końcowe
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian niniejszego Regulaminu. Zamówienia złożone przed wprowadzeniem zmian będą realizowane z zachowaniem zasad obowiązujących w Regulaminie aktualnym w dniu zamówienia.
- W przypadku sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży strony będą dążyły do polubownego rozstrzygnięcia. Prawem właściwym dla rozstrzygnięcia sporów jest prawo polskie.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem: 31.08.2023r.